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E-Book

Historia Langobardorum

Geschichte Der Langobarden

AutorPaulus Diaconus - Paul Diakon
VerlagTektime
Erscheinungsjahr2017
Seitenanzahl20 Seiten
ISBN9788873041740
FormatePUB
KopierschutzDRM
GerätePC/MAC/eReader/Tablet
Preis2,99 EUR

Inhalt des Buchs
Das Buch enthält ein kurzes Vorwort, das sich in mehrere thematische Sektionen teilt. Danach kommt die Origo Gentis Langobardorum, die mit seinen sieben Absätzen die Legende des Namens umfasst. Dann gibt es die Historia Langobardorum von Paolus Diaconus. Dessen sechs Büchern folgt das Chronicon von Andreas Bergomas, das mit neunzehn Sektionen die Erzählung der Historia ergänzt.
Die Anmerkungen verdienen eine kurze Bemerkung: Die sind wenig aber praktisch, kommen von Wikipedia und erlauben es den Lesern, einfach zwischen den Listen von Päpsten, Kaisern und Königen umherzulaufen. Wenn man zwischen Nachfolgern und Vorgängern umherläuft, kann man fast alle im Text genannten Persönlichkeiten finden.
Die GESCHICHTE, warum Sie einstellen, eines alten buchen in lateinischer Sprache und offensichtlich voreingenommen? Der Grund ist genau dort, in der Definition 'voreingenommen': die geschriebene Geschichte ist immer voreingenommen, da es durch ein 'Kulturgut'; erzeugt wird Entitäten, die oft mit dem 'Nationalstaat' zusammenfällt. In der Praxis für die gleichen gültiges Konzept für Kunstgeschichte; jedes Alter bietet ein anderes Urteil auf ein bestimmtes Kunstwerk. Als junge als ich Kunst in der High School studierte, war ich in der Schulbibliothek zu sehen, eine berühmte und schöne Serie Maler gewidmet; in diesen Büchern wurden die kritischen Urteile des Kunstexperten und Künstler aus verschiedenen Epochen. Dort konnte man die Veränderung der Meinung im Laufe der Zeit sehen. So eine Barockoper vor mögen, dann ist verpönt und dann wieder schön gefunden werden. Dieser Meinung ist in engem Zusammenhang mit historischen Ereignissen und gesellschaftlichen Veränderungen. Um zu erklären, dass einige grundlegende Konzepte der Kunstgeschichte Parallelität verwenden weiterhin, wäre was meiner Meinung nach am besten geeignet. Geschichte hier kurz eine persönliche Erfahrung, hatte an der Universität in eine mittelalterliche Geschichte-Prüfung geben. Unterstützen Studenten Prüfung meiner Altersgenossen, bemerkte ich ihre Schwierigkeiten bei der Festlegung der Epochen; Ich bemerkte auch ihre Verbundenheit zu den Terminen. Der Professor der Universität von Mailand ist stark gereizt durch die Unfähigkeit, streiten über die Termine für den Beginn und das Ende des Mittelalters zu sehen. Termine: die uralte Konventionen endet nicht eines Tages an einem bestimmten Ort, aber es ist eine Grenze, die Sie bewegen und Sozialänderung, oft uneinheitlichen bringt. Die Königreich Goto in Italien ist vielleicht bereits im Mittelalter aber wir betrachten Spätantike, denn wir neigen dazu, sich im Mittelalter in Italien mit dem zwanzigsten Jahrestag der gotische Kriege oder mit dem Lombard-RAID auf der Halbinsel. Die richtige Antwort auf die Frage '' als er anfing, das finstere Mittelalter? '' ist das konventionelle Datum der Entlassung des letzten Roman Emperor des Westens, begleitet von dem Vorbehalt, dass dies in der Tat eine ziemlich lange Zeit des Übergangs von Odoacer, den Langobarden ist und das gesamte Territorium jedoch nicht gleichmäßig beinhaltet. Wenn wir die Kunst betrachten, wir sehen die herrlichen Mosaiken von Ravenna, aber dann erscheint das imposante Mausoleum des Theoderich; Ich stelle fest, dass nachdem sie eine schlechte Kunst, frühe christliche Kunst Marke gut den Übergang von der alten Welt an die neuen Zeiten wechseln. Auf die gleiche Weise, ungeachtet des Datums, an dem es heißt, dass Kolumbus Amerika entdeckte, die Kunst der zweiten fünfzehnten Jahrhundert florentinischen Renaissance, die bereits zeigte kurz angezeigt und sofort löst sich im Manierismus, Michelangelos Kuppel des Petersdoms im Barock. So werden die Gemeinden Lords und Politik verbunden mit der klassischen Antike hat in sich die Symbole der macht. Seltsame Geschichte, die von klassischen Kunst: geboren in Athen, um demokratische Instrument der imperialen Ambitionen geworden. Allerdings verfügte auch die Kunst am Ende des Mittelalters, mit der Rückkehr in die Plastizität und die 'new Style' von Vasari. In der Praxis ist es Michelangelos David und nicht Colombo, das richtige Datum zu erinnern. So machte er klar, dass es gemeinsame und nicht das Gefühl geht auf die Geschichte markieren, fügen wir das Konzept der öffentlichen Bildung. Jede erhöht die Geschichte, dass er verpflichtet sich, seine Existenz zu rechtfertigen; Sie könnten auch hinzufügen der geographischen Faktor ist ein integraler Bestandteil, aber es wäre eine Diskussion zu Plato und zu lang. Umklammert, die Langobarden unterteilt, die Italien und die zukünftige Nationalstaat, alles hat Rom als Hauptstadt und das ganze Land als eine Domäne ist negativ, hässlich, nicht wichtig. Dies war das Interesse von Savoy
PUBLISHER: TEKTIME

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Leseprobe

Liber Primus


Erstes Buch


1. Septemtrionalis plaga quanto magis ab aestu solis remota est et nivali frigore gelida, tanto salubrior corporibus hominum et propagandis est gentibus coaptata; sicut econtra omnis meridiana regio, quo solis est fervori vicinior, eo semper morbis habundat et educandis minus est apta mortalibus. Unde fit, ut tantae populorum multitudìnes arctoo sub axe oriantur, ut non inmerito universa illa regio Tanai tenus usque ad occiduum, licet et propriis loca in ea singula nuncupentur nominibus, generali tamen vocabulo Germania vocitetur; quamvis et duas ultra Rhenum provincias Romani, cum ea loca occupassent, superiorem inferioremque Germaniam dixerint. Ab hac ergo populosa Germania saepe innumerabiles captivorum turmae abductae meridianis populis pretio distrahuntur. Multae quoque ex ea, pro eo quod tantos mortalìum germinat, quantos alere vix sufficit, saepe gentes egressae sunt, quae nihilominus et partes Asiae, sed maxìme sibi contiguam Europam afflixerunt. Testantur hoc ubique urbes erutae per totam lllyricum Galliamque, sed maxime miserae Italiae, quae paene omnium illarum est gentium experta saevitiam. Gothi siquidem Wandalique, Rugi, Heruli atque Turcilingi, necnon etiam et aliae feroces et barbarae nationes e Germania prodierunt. Pari etiam modo et Wìnilorum, hoc est Langobardorum, gens, quae postea in Italia feliciter regnavit, a Germanorum populis originem ducens, licet et aliae causae egressionis eorum asseverentur, ab insula quae Scadinavia dicitur adventavit.


2. Cuius ìnsulae etiam Plinius Secundus in libris quos De Natura Rerum conposuit, mentionem facit. Haec igitur insula, sicut retulerunt nobis qui eam lustraverunt, non tam in mari est posita, quam marinis fluctibus propter planitiem marginum terras ambientibus circumfusa. Intra hanc ergo constituti populi dum in tantam multitudinem pullulassent, ut iam simul habitare non valerent, in tres, ut fertur, omnem catervam partes dividentes, quae ex illis pars patriam relinquere novasque deberet sedes exquirere, sono perquirunt.


3. Igitur ea pars, cui sors dederat genitale solum excedere exteraque arva sectari, ordinatis super se duobus ducibus, Ibor scilicet et Aione, qui et germani erant et iuvenili aetate floridi et ceteris praestantiores, ad exquirendas quas possint incolere terras sedesque statuere, valedicentes suis simul et patriae, iter arripiunt. Horum erat ducum mater nomine Gambara, mulier quantum inter suos et ingenio acris et consiliis provida; de cuius in rebus dubiis prudentia non minimum confidebant.


4. Haud ab re esse arbitror, paulisper narrandi ordinem postponere, et quia adhuc stilus in Germania vertitur, miraculum, quod illic apud omnes celebre habetur, sed et quaedam alia, breviter intimate. In extremis circìum versus Germaniae finibus, in ipso Oceani litore, antrum sub eminenti rupe conspicitur, ubi septem viri, incertum ex quo tempore, longo sopiti sopore quiescunt, ita inlaesis non solum corporibus, sed etiam vestimentis, ut ex hoc ipso, quod sine ulla per tot annorum curricula corruptione perdurant, apud indociles easdem et barbaras nationes veneratione habeantur. Hi denique, quantum ad habitum spectat, Romani esse cernuntur. E quibus dum unum quidam cupiditate stimulatus vellet exuere, mox eius, ut dicitur, brachia aruerunt, poenaque sua ceteros perterruit, ne quis eos ulterius contingere auderet. Videris, ad quod eos profectum per tot tempora providentia divina conservet. Fortasse horum quandoque, quia non aliter nisi Christiani esse putantur, gentes illae praedicatione salvandae sunt.


5. Huic loco Scritobini, sic enìm gens illa nominatur, vicini sunt. Qui etiam aestatis tempore nivibus non carent, nec aliud, utpote feris ipsis ratione non dispares, quam crudis agrestium animantium carnibus vescuntur; de quorum etiam hirtis pellibus sibi indumenta coaptant. Hi a saliendo iuxta linguam barbaram ethimologiam ducunt. Saltibus enim utentes, arte quadam ligno incurvo ad ar- cus similìtudinem feras assequuntur. Apud hos est animal cervo non satis absimile, de cuius ego corio, ut fuerat pilis hispidum, vestem in modum tunicae genu tenus aptatam conspexi, sicut iam fati, ut relatum est, Scritobini, utuntur. Quibus in locis circa aestivale solstitium per aliquot dies etiam noctu clarissima lux cernitur, diesque ibi multo maiores quam alibi habentur; sicut e contrario circa brumale solstitium, quamvis diei lux adsit, sol tamen ibi non videtur, diesque minimi, quam usquam alibi, noctes quoque longiores existunt; quia scilicet, quanto magis a sole longius disceditur, tanto sol ipse terrae vicinior apparet et umbrae longiores excrescunt. Denique in Italia, sicut et antiqui scripserunt, circa diem Natalis Domini novem pedes in umbra slaturae humanae hora sexta metiuntur. Ego autem in Gallia Belgica in loco qui Totonis villa dicitur constitutus, status mei umbram metiens, decem et novem et semis pedes inveni. Sic quoque contrario modo, quanto propinquius meridiem versus ad solem acceditur, tantum semper umbrae breviores videntur, in tantum ut solstitio aestivali, respiciente sole de medio caeli, in Aegypto et Hierosolimis et in eorum vicinitate constitutis locis nullae videantur umbrae. In Arabia vero hoc ipso tempore sol supra medium caeli ad partem aquilonis cernitur, umbraeque versa vice contra meridiem videntur.


6. Nec satis procul ab hoc de quo praemisimus litore, contra occidentalem partem, qua sine fine Oceanum pelagus patet, profundissima aquarum illa vorago est, quam usitato nomine maris umbilicum vocamus. Quae bis in die fluctus absorbere et rursum evomere dicitur, sicut per universa illa litora accedentibus ac recedentibus fluctibus celeritate nimia ficri comprobatur. Huiusmodi vorago sive vertigo a poeta Virgilio Carybdis appellatur; quam ille in freto Siculo esse suo in carmine loquitur, hoc modo dicens:


Dextrum Scylla latus, laevum implacata Carybdis

Obsidet, atque imo baratri ter gurgite vastos

Sorbet in abruptum fluctus, rursusque sub auras

Erigit alternos, et sidera verberat unda.


Ab hac sane de qua diximus vertigine saepe naves raptim cursimque adtrahi adfirmantur tanta celeritate, ut sagittarum per aera lapsus imitari videantur; et nonnumquam in illo baratro horrendo nimis exitu pereunt. Saepe cum iam iamque mergendae sint, subitis undarum molibus retroactae, tanta rursus agilitate exinde elongantur, quanta prius adtractae sunt. Adfirmant, esse et aliam huiusmodi voraginem inter Brittaniam insulam Galliciamque provinciam; cui etiam rei adstipulantur Sequanicae Aquitaniaeque litora; quae bis in die tam subitis inundationibus opplentur, ut, qui fortasse aliquantulum introrsus a litore repertus fuerit, evadere vix possit. Videas earum regionum flumina fontem versus cursu velocissimo relabi ac per multorum milium spatia dulces fluminum lymphas in amaritudinem verti. Triginta ferme a Sequanico litore Evodia insula milibus distal. In qua, sicut ab illius incolis, vergentium in candem Carybdin aquarum garrulitas auditur. Audivi quendam nobilissimum Gallorum referentem, quod aliquantae naves prius tempestate convulsae, postmodum ab hac cadem Carybdi voratae sum. Unus autem solummodo ex omnibus viris qui in navibus illis fuerant, morientibus ceteris, dum adhuc spirans fluctibus supernataret, vi aquarum labentium abductus, ad oram usque inmanissimi illius baratri pervenit. Qui cum iam profundissimum et sine fine patens chaos aspiceret, ipsoque pavore praemortus se illuc ruiturum exspectaret, subito, quod sperare non poterat, saxo quodam superiectus insedit. Decursis siquidem iam omnibus quae sorbendae eram aquis, orae illius fuerant margines denudati; dumque ibi inter tot angustias anxius vix ob metum palpitans resideret, dilatamque ad modicum mortem nihiIominus opperiretur, conspicit ecce subito quasi magnos aquarum montes de profundo resilire navesque, quae ab sortae fuerant, primas emergere. Cumque una ex illis ei contigua fieret, ad cam se nisu quo potuit adprehendit; nec mora, celeri volatu prope litus advectus, metuendae necis casus evasit, proprii postmodum periculi relator exsistens. Nostrum quoque, id est Adriaticum, mare, quod licet minus, similiter tamen Venetiarum Histriaeque litora pervadit, credibile est, parvos huiusmodi occultosque habere meatus, quibus et recedentes aquae sorbeantur et rursum invasurae litora revomantur. His ita praelibatis, ad coeptam narrandi seriem redeamus.


7. Igitur egressi de Scadinavia Winili, cum Ibor et Aione ducibus, in regionem quae appellatur Scoringa venientes, per annos illic aliquot consederunt. Illo itaque tempore Ambri et Assi Wandalorum duces vicinas quasque provincias bello premebant. Hi iam multis elati victoriis, nuntios ad Winilos mittunt, ut aut tributa Wandalis persolverem, aut se ad belli certamina praepararent. Tunc Ibor et Aio, adnitente matte Gambara, deliberant, melius esse armis libertatem tueri, quam tributorum eandem solution: foedare. Mandant per legatos Wandalis, pugnaturos se potius quam servituros. Erant siquidem tunc Winili universi iuvenili aetate florentes, sed numero perexigui, quippe qui unius non nimiae amplitudinis insulae tertia solummodo particula fuerint.


8. Refert hoc loco antiquitas ridicolam fabulam: quod accedentes Wandali ad Godan victoriam de Winilis postulaverint, illeque responderit, se illis victoriam daturum quos primum oriente sole conspexisset. Tunc accessisse Gambaram ad Fream, uxorem Godan,...

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