Sie sind hier
E-Book

Reinforcing Englisch through an academic fair. A connection between classroom activities and the society at the Christian Bilingual University of the Congo

AutorJackson Kambale Masinda
VerlagGRIN Verlag
Erscheinungsjahr2018
Seitenanzahl15 Seiten
ISBN9783668695214
FormatPDF
Kopierschutzkein Kopierschutz
GerätePC/MAC/eReader/Tablet
Preis13,99 EUR
Studienarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich Pädagogik - Schulwesen, Bildungs- u. Schulpolitik, , Sprache: Deutsch, Abstract: In most countries where English is taught as a foreign language (EFL), teachers complain that English learners have a little chance to improve their English. The Democratic Republic of the Congo (DRC) does not make an exception. The learning environments do not push the learners to perform and practice English outside the four walls of the classroom. Deckert, for example, has observed, 'In these(EFL) environments students have a little exposure to English outside the classroom'. Moreover, Mattioli writes, 'in the EFL teaching environment students most likely only speak English in the classroom, or on very limited occasions outside the classroom'. Shaila and Trudell have drawn a conclusion, 'students have only experienced teacher-centered instruction, where they were passive learners or mere memorizers of rules.' Thus, teachers are struggling so much to handle their classrooms by teaching English in the system, but with little or no impact on their learners' targeted language of instruction in the classroom and society. Should we go from reformation to reformation with hope of replicating teacher-centered learning or memorization which in the eyes of many is judged old-fashioned and less productive in building competent and autonomous learners?

Born in 1982 at Oicha (Democratic Republic of the Congo), Jackson Kambale Masinda is also the author of 'A Contrastive Study of Yira and English Morpho-syntax'. He currently teaches English at the Christian Bilingual University of the Congo.

Kaufen Sie hier:

Horizontale Tabs

Blick ins Buch

Weitere E-Books zum Thema: Pädagogik - Erziehungswissenschaft

Weitere Zeitschriften

Menschen. Inklusiv leben

Menschen. Inklusiv leben

MENSCHEN. das magazin informiert über Themen, die das Zusammenleben von Menschen in der Gesellschaft bestimmen -und dies konsequent aus Perspektive der Betroffenen. Die Menschen, um die es geht, ...

Augenblick mal

Augenblick mal

Die Zeitschrift mit den guten Nachrichten "Augenblick mal" ist eine Zeitschrift, die in aktuellen Berichten, Interviews und Reportagen die biblische Botschaft und den christlichen Glauben ...

Der Steuerzahler

Der Steuerzahler

Der Steuerzahler ist das monatliche Wirtschafts- und Mitgliedermagazin des Bundes der Steuerzahler und erreicht mit fast 230.000 Abonnenten einen weitesten Leserkreis von 1 ...

Euphorion

Euphorion

EUPHORION wurde 1894 gegründet und widmet sich als „Zeitschrift für Literaturgeschichte“ dem gesamten Fachgebiet der deutschen Philologie. Mindestens ein Heft pro Jahrgang ist für die ...

F- 40

F- 40

Die Flugzeuge der Bundeswehr, Die F-40 Reihe behandelt das eingesetzte Fluggerät der Bundeswehr seit dem Aufbau von Luftwaffe, Heer und Marine. Jede Ausgabe befasst sich mit der genaue Entwicklungs- ...